duminică, 18 iulie 2010

Incearca sa vezi partea plina a paharului!

Ieri citeam un blog si mi-am dat seama cat de lenesa am fost. Nici atat nu m-am obosit sa mai trec pe-aicilisa sa mai scriu ce fac, ce adidasi vinde Adi Shukarelu', sau, ca de obicei sa fac o leapsa. Nah, nu am avut chef de nimic. Dar uite, mereu e un happy-ending(din pacate).
Ma gandeam sa scriu despre ceva interesant, dar nu gasesc inspiratie. Deloc. Si ce face Sinderellauta cand nu are inspiratie? Leapsa!(adica ceva asemanator) I mean, e foarte cul. Hai, hai, stiu ca o sa va placa.

*Luati cartea ce mai la indemana si deschideti-o la pagina 18 si scrieti al patrulea rand. ...
"I would never forget the first time I'd gone to his home"

* Fara sa verificati , cat e ora?
16:10

Verificati: 16:16

* Cu ce sunteti îmbracat(a): Un tricou negru cu un craniu pe el, pantaloni scurti de blugi, chiloti, sutien(lol)

* Inainte de a raspunde la acest chestionar la ce va uitati?
Citeam.

* Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?
O baba din vecini vorbeste.

* Cand ati iesit ultima data si unde ati fost?
Ieri. Am fost prin oras

* Ce aţi visat ieri noapte?
Nimic, am dormit bine.

* Cand ati ras ultima oara?
Acum o juma' de ora.

* Ce aveti pe pereti in incaperea în care sunteti?
Muulte postere.

* Dacă ati deveni mutimilionar peste noapte, ce ati cumpara prima data?
Tenisi pana la genunchi:>

* Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Remember Me. Boooring.

* Ati vazut ceva ciudat azi?
Pentru mine, ciudat e normal. Vad zilnic, asa ca e o intrebare tampita.

* Ce parere aveti despre acest chestionar?
Niciuna, deoarece inca nu l-am terminat.

* Spune-ne ceva ce nu stim înca?
As vrea sa existe Mos Craciun.

* Prenumele copilului dvs. , daca ar fi fetita?
Nu stiu.

* Prenumele copilului dvs. , daca ar fi băiat?
Nu stiu.

* Ce ati dori sa va spuna D-zeu la portile Raiului?
Uite ce e, eu nu mai vreau sa fiu Dumnezeu. Vrei sa fii tu in locul meu?

* Dacă ati putea schimba ceva in lume ce ati schimba?
As schimba modul de gandire al oameniilor.

* Va place sa dansati?
Cateodata da. Mai ales in ploaie. E chiar amuzant.

* George Bush?
Ce-i cu el? Poate vrei un pantof in cap -.-

* Ce ati vazut la televizor ultima data?
Un serial cu ceva crime de pe AXN. Nu m-am uitat mult, de aceea nu ii stiu numele
Iar acum, sa termin cu ceva shukar de tot, luat de pe un blog si mai shukar, al unui cocalar care a dat de blogger:
"Vand adidasi naic si puma original germania 10 lei bucata."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici ar trebuii să scrii o.o