miercuri, 21 iulie 2010

Don't want to be a romanian idiot!

'Esti o fraiera'. Mersi de compliment, dar deja stiam asta. Oricum, mereu e loc pentru si mai rau, nu? Dar si pentru bine e un loc maare. Fiindca sunt foarte nervoasa pe doua persoane care ma dispera si ma fac sa ma simt ca o ultima fraiera nebuna, am sa incerc sa va fac, macar pe voi dragii mei cititori sa radeti(stiu eu ca existati voi, undeva, ascunsi sub un tufis unde un maidanez isi face nevoile!). Cum am sa fac asta? Nici eu nu stiu, fiindca din toata discutia pe care am avut-o cu draga mea Zapa, surioara mea de suflet, tovarasa mea de zile negre, mi-a trecut tot umorul. Nu, nu a fost vina ei. Mi-a trecut umorul vazand ca si ea e in aceeasi situatie ca si a mea. Am discutat impreuna pe aceasta tema atat de banala, dar totodata atat de tru. Si ne-am dat seama ca cei doi fraieri nu merita prietenia noastra. Pacat, mare pacat. Dar ce sa-i faci? Daca unii oameni au banda adeziva neagra in fata ochilor?
~ La inceput vroiam sa fac o leapsa, sa vad, oare mai exista un pic de umor in aceste degete magice care tasteaza ca nebunele pe acest blog, dar m-am razgandit. O sa fac un post de 'suflet', cum ar zice cineva. Cred ca primul meu post in care nu am vrut si nici nu vreau sa par amuzanta. Si sper ca ultimul.
M-am decis sa tratez acele 'specimene'(din pacate, numai asa ii pot numi) cum m-au tratat ei pe mine. O fac pe indiferenta, ma prefac ca nu ma intereseaza ce zic ei and so on. Si nu, nu o fac sa le provoc ciuda. Voi face asta ca sa vad daca macar vor observa ca m-am schimbat. Ca deh, ei zic ca ce prieteni buni suntem noi and so on, cand defapt(dupa idioata mea parere) ma iau peste picior. Oricum, nimeni nu e perfect. Nici macar tu, tu!!

PS: Daca din intamplare crezi ca e vorba despre tine, well sa sti ca nu e. Nici de tine, nici de tine. E vorba de ei. Numai si numai de ei.

"-Incearca sa vezi partea plina a paharului!"
"-Cum te astepti sa fac asta, daca nici macar nu vad paharul?!"
S de la Sinderella

9 comentarii:

  1. Ai dreptate, aceste specimene nu pot face altceva decât să te facă să strângi pe cineva de gât, ştiu cum e. Gândeşte-te că tu nu pierzi nimic, treci peste şi spune-ţi că eşti cea mai tare. Narcisimul ajută, te asigur! Nimic nu merită efort, doar tu şi numai tu. Şi râzi de situaţie, pentru că dacă îţi pierzi umorul, nu-ţi va mai rămâne decât starea asta de abureală.

    RăspundețiȘtergere
  2. Măi, mai bine nu-ţi bate capul cu astfel de oameni. Sunt nişte scursături şi nu merită atenţia ta. Fii indiferentă, fii narcisistă, nu le băga în seamă. Şti, poate ele te fac aşa pt. că le eşti superioară lor. Deci, nu le băga în seamă pentru că nu sunt de nasul tău.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai voi aveti un fix cu narcisismul +.+
    Eniuei, Sissi nu inteleg de ce iti bati capul ? o.o I mean eu trec prin asta aproape în fiecare zi. Sunt unii spre exemplu care vor să fier moderatori pe zup, hai fraţilor daţi cărţile pe faţă ştiu că vreţi ce să mai şo normal sunt geloşi pe mine, deeeeesiiiiigur oamenii ăştia. Şi nu îi bag înseama ? De ce ? Sunt proşti :)) Rataţi şi au o viaţă neagră ? De ce ? Că stau să mă urmărească pe mine dacă şterg spamul sau nu :))) Frate get a fucking life. Sincer mie nu îmi pasă că alţii pleznesc de invidie când îmi văd nickul verde. Geez, dar sunt mul ţi nu îi bag înseamă. Fi sinceră cu tine. Sunt oameni care te plac, alţii care nu. Tu eşti cea mai perfecta fată şi ştii de ce ? Că nu ai defecte darling.


    ps : Narcisism means imperfecţiune dragilor căci te dai mare de sare vezica şi se plimbă prin coteţ. Nu ştiaţi, read the dex. Damn it ._. Profa mea de Logică e psiholog dăăăăh. Mai informaţi'vă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu te schimba pentru nimeni. daca fraieri sunt fraieri asta e povestea lor de viata. Tu esti tu si daca ramai tu e cel mai bine, plus ca de ce trebuie sa'ti pese de toti ratatii cu bani care se cred smecheri. Stii care e faza... Sissi, chestia e ca in lumea asta, oameni sunt mai proisti ca o nuca sparta.
    PLus ca oamenii prosti ca domnii cu narcisismul normal ca nu va da o impresie prea buna. Fi tu insati nu pupincurista, narcisista si cacat in cur, e cel mai bine sa fi tu.

    @Metal : Omule ai auzit de Dex

    RăspundețiȘtergere
  6. Mah, tu le zici prieteni falsi, eu le zic frustrati. :-j :)) Cum ai zis si tu, da-i dracu`. Nu merita atentie. Pentru ca sunt prosti, deci nu merita sa-ti pierzi timpul cu ei.
    Think cul. B-) :)) [ca sa nu zic 'think pink', bleah :))]

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai ca ma bag si eu aici:))
    Eu. Da, da, mersi tuturor de sfaturi. Dar narcisista nu voi deveni niciodata. De ce? Nu vreau sa fiu asa:

    http://www.sfatulmedicului.ro/Schizofrenia-si-alte-tulburari-psihice/tulburarea-de-personalitate-narcisica_93

    Lol, incepe sa imi fie mila de voi, narcisisti:|

    RăspundețiȘtergere

Aici ar trebuii să scrii o.o