marți, 20 iulie 2010

Caracterizează prima floare





Credit to: Metal pentru inspiratia de a face o caracterizare cuiva.

Aşe, fiindcă nu mai am idei despre subiecte idioate şi cretine despre care aş putea abera ore în şir pe acest blog atât de simplu, dar totodată atât de tru, de mirific şi de...ciudat. Aşa că, voi face o caracterizare cuiva. Acum vă întrebaţi cui, nu?:)) Păi, care lasă primul o floricică(comentariu mă) pe bloguleţul meu, primeşte o caracterizare. Tentant, nu? Doar acum, 2 în 1! Doar pentru un mic comentariu primeşti o caracterizare! Nu rata ofertă noastră!

[edit] Metal e castigatorul fericitei tombole:]]

Caracterizare fitzoasa in:
3
2
1
Metalut>:D<>. Pai tu esti tu, cul si tru. Asculti muzica foarte cul si ai si un stil...cul:)). Ai imaginatie si talent[nu, nu sunt manelista]. Apoi, sa nu uitam ca esti si un VIP. I mean, si nenea Goagal te cunoaste. Apreciez la tine ca iti place sa ajuti oamenii. Esti foarte funneh si mereu imi place sa povestesc, vorbesc etc. cu tine pe mess, fiindca mereu gasim un subiect idiot, da' cretin(glumesc) despre care sa aberam(pardon, vorbim) ore in sir. Am mentionat ca e narcisist? Nu? Atunci zic acum. Metal e narcisist. Si acum, bomboanele de pe coliva:
- e diferenta de un an si o zi intre noi
-mi-ai dat o porecla supercul, Sinderellauta
-inainte sa il cunosc, am trait degeaba. Sincer.
Si cam atat despre Metal. Daca vreti sa aflati mai multe, sa stiti ca e leu. Asta zice multe.

2 comentarii:

Aici ar trebuii să scrii o.o