miercuri, 21 iulie 2010

In acest moment atat de cul si tru.


Mood: Obosita rau de tot-.-
Status: Lol:)
Locaţie: Home
Mănânc: Nimic, din pacate. Dar imi este foame.
Beau: Cola, ca acum m-am trezit si simt ca adorm pe tastatura.
Sunt îmbrăcată în: Pijamale:))
Ascult: Nimic, ca pisica doarme.
Privesc: Monitorul, nimic mai mult.
Status mess: "Daca ai sti cat te urasc, ai fugi de mine. Da, e vorba de tine 'prietene'!"-tru, nu? +link de la blogul aista ni.
Vorbesc pe mess cu: Nimeni, da' cred ca ma apuc sa trancanesc cu Lynnusor.
Citesc: Ce scriu mai:))
Mă gândesc la: POZE. Da, poze. Pentru duel;)
Dating: nu
Doresc: Multe. Foarte multe chestii. Unele imposibile chiar.
Iubesc pe: Destul de multi.
Nervoasă pe: Cei 2.
Urăsc pe: Cei 2.
Îmi lipseşte: Nimic momentan.
Abia aştept să: Fac poza pentru duel.

Atat.

2 comentarii:

  1. De ce nu le zici in fata Sys ? o.o pana acum stiau adevarul si saracii probabil nu mai erau in dubiu. Cert e ca treaba ta are o rezolvare si poate ai face bine sa le zici in fata macar sa nu moara prosti. Nu stiu in locul tau faceam asta pana acum si terminam balciul odata. Plus ca dupa pe tine te sacaie pana la urma/

    Hm try to say it. E cel mai indicat din punctul meu de vedere pentru a nu`ti strica viata virtuala doar din cauza unor mucosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! <3
    Te astept si pe blogul meu! :*
    Te pup! :x

    RăspundețiȘtergere

Aici ar trebuii să scrii o.o